Juni 2, 2011

Drog pa mig en dodsforkylning i borjan av veckan, valdigt jobbigt att vara varldens sjukaste utan nagon kuckelimuck medicin. tog mig till jobbet iaf da jag trodde att vi skulle gora hembesok hos kvinnor med hiv, men nar jag kom dit fick jag reda pa att Jonas, en annan volontar, hade bestamt att vi skulle halsa pa fler barn. Och han hade dessutom bara valt barn i hans klass. Men men, det var val kul att kanske se fler hem.

Nar jag kom idag sa var jag i min klass forst med en annan tjej, sen skulle Anna pa mote sa jag fick minsta klassen. Har absolut ingen aning om vad dom go, dom brukar mest rulla runt pa golvet. Sa dom fick rita :) Och dom blev faktiskt relativt tysta efter ett tag nar alla slutat skrika om att fa papper och kritor.

Tyckte jag hade jatte mkt att skriva om forut, verkar ha glomt bort allt.

jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0